Rola technologii w pandemii. Orange Flex. Artur Stankiewicz
Jak pandemia wpływa na biznes wielkich firm technologicznych?
Elastyczność to rozwiązanie
Ten podcast jest rozmową o pandemii i wyzwaniach biznesowych, które dotykają wszystkich. Także gigantów. Branża telekomunikacyjna została wystawiona na wielką próbę. Zamknięci w domach, w zdalnym czy hybrydowym trybie pracy, zaczęliśmy korzystać z większej liczby bajtów, więcej spędzaliśmy czasu przed ekranem komputera czy telefonu. Praca przeniosła się do sieci, a biznes potrzebuje nowych rozwiązań.
To z kolei sprawiło, że przepustowość na nowo wróciła do dyskusji. W starciu z pandemią Orange wygrywa, bo stawia na moc technologii i elastyczność oferty. Zwróć uwagę na słowa Artura, które padają po trzydziestej minucie rozmowy. Jedno słowo jest kluczem do budowania efektywnego produktu cyfrowego. Gościem Escola Mobile jest Artur Stankiewicz – Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego, Orange Polska.
Rozmawiamy o Orange Flex - startupie w korporacji. Jak się tworzy niezależny twór wewnątrz dużej struktury? Co w tej technologii zmieniła pandemia.
Dodajmy, że Orange Flex jest głównym sponsorem transmisji na gali Mobile Trends
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT