Tworzenie gier mobilnych. Aleksandra Sikorska

Tworzenie gier mobilnych. Aleksandra Sikorska
img
AutorJędrzej PaulusWrzesień, 2021

Research, soft launch, hard launch i live.
Tworzenie gry mobilnej wcale tak nie wygląda. Gamedev jest o wiele bardziej złożonym biznesem. I pracują to nie tylko programiści i fanatycy gier.

W rzeczywistości gamedev to współpraca wielu zespołów, ciągłe próbowanie, dopracowywanie i eksperymenty. A potem zmiany i ciągłe dostosowywanie do trendów na rynku. Analitycy biznesowi sprawdzają pomysł i rentowność. Graficy i programiści nadają grze formę. Scrum master zarządza procesem, a Product Owner trzyma wszystko w garści.

Game development gry mobilnej nigdy się nie kończy. Studia produkcji gier mają pełne ręce roboty. A ludzi wciąż brakuje.


Sprawdzanie wersji, praca z Google Store i Apple Store, Huawei też ma swój sklep. Tworzenie gier mobilnych to też lawirowanie między wymaganiami gigantów, featuring gry i jej marketing to kolejna składowa procesu tworzenia.

Studia game developmentu kupują użytkowników na Filipinach.

W tym odcinku wyjaśnimy, dlaczego kupowanie graczy nie jest równe kupowaniu lajków na Instagramie

Dlaczego czasem otrzymujemy grę, która wygląda jakby była niedokończona? Kiedy gra zaczyna się opłacać i jak można wejść do gamedevu?

Gościmy Aleksandrę Sikorską z Vivid Games, producentkę gier. 


Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Wróć