Jak zdobyć leady z pomocą Growth hacking. Mateusz Wyciślik
Jak zmierzyć efektywność pracy w marketingu i zwiększyć jakość leadów?
Wincyj leadów! Okrzyk bojowy każdego działu handlu (podobno)
Czy rozwiązaniem na zdobywanie leadów jest growth hacking? Co to w ogóle jest?
W Escola Mobile gościmy Mateusza Wyciślika, współzałożyciela Leadhub.pl
Największym błędem jest skupianie się na rzeczach, które nie przynoszą pożądanych efektów i nie przekładają się na wyniki biznesowe. Growth hacking według Mateusza to inne podejście do rozwoju firmy
Skupienie się na ścieżce, która przynosi efekty. Jak?
Badanie i mierzenie jest kluczem.
Wykorzystaj umiejętność tworzenia treści, aby zdobywać nowe kontakty klientów. Odpowiednio sprofilowane Landing Pages, webinary czy nawet bezpośrednie rozmowy pozwalają na rozszerzenie sieci. Różnicę robi środek lejka – zasyp klienta dobrymi treściami, nawet jeśli obecnie nie jest gotowy/gotowa na zakup u Ciebie.
Po pewnym czasie możesz nawet zapomnieć o relacji, a dzięki remarketingowi zwiększasz szansę na powrót klienta. Jak zatem wyglądają orbity, które można użyć, aby wciągnąć na nie klientów?
Blog jest dobrym wyborem, ale wg Mateusza najlepiej konwertują podcasty, webinary i regularne treści, tworzone na kanał YouTube.
W tym odcinku Escola Mobile zajmujemy się konkretnymi pomysłami jak zwiększyć ilość leadów, zmierzyć efektywność marketingu i wykorzystać procesy do budowy firmy.
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT