Jak wejść na giełdę z produktem cyfrowym. Mateusz Tarczyński - Woodpecker EM #94

Jak wejść na giełdę z produktem cyfrowym. Mateusz Tarczyński  - Woodpecker EM #94
img
AutorJędrzej PaulusGrudzień, 2021

 

W rozmowie słychać energię i chęć ulepszania produktu, zmiany, pomocy i fascynacje rozwojem. Woodpecker stał się produktem, który wyrósł z software house’u. 

Dlatego pytamy o różnicę w pracy między środowiskami, relacje z konkurencją oraz najlepsze praktyki, zapewniające rozwój firmy. 

Mówiąc o rozwoju, nie sposób pominąć wejścia Woodpeckera na giełdę. Mateusz Tarczyński twierdzi, że jesteśmy bezkonkurencyjni na świecie w branży Software House. A jeśli mówimy o SaaSach, to wciąż budujemy kadry, które pomogą w wyjściu polskich firm na świat. Udostępnij ten podcast w social mediach, opowiedz o nim znajomym i sprawdź, czy obserwujesz lub subskrybujesz ten podcast, aby nie przegapić następnych odcinków. 

 

Wróć