Rok podcastów Escola, czyli biznes w kieszeni na jeden klik

Rok podcastów Escola, czyli biznes w kieszeni na jeden klik
img
Jarosław RybusStyczeń, 2022

Rok podcastów Escola, czyli biznes w kieszeni na jeden klik

 

Artur Jabłoński, Tomasz Karwatka, Marcin Kuśmierz, Jarosław Kuźniar, Bartek Pucek, Marek Talarczyk, Mateusz Tarczyński - to tylko niektórzy goście, którzy przed mikrofonem podcastu „Escola Mobile. Biznes masz w kieszeni” dzielili się w minionym roku swoją wiedzą i doświadczeniem founderów, przedsiębiorców. To właśnie ich wiedza i praktyczne wskazówki z budowania takich firm, jak np. Divante, Netguru, Shoper czy Woodpecker cieszyły się w 2021 wśród słuchaczy podcastów Escola największą popularnością. Tylko na YouTube użytkownicy spędzili przy podcastach ponad 2,5 tysiąca godzin łącznie.
 

Escola S.A., polska firma technologiczna, która z  podcastów uczyniła swój znak firmowy wokół hasła „Dzielimy się wiedzą”, podsumowała serię podcastów opublikowanych w minionym roku. Twórcom udaje się realizować misję, bo ponad 70% słuchaczy podcastów Escola pozostaje do końca rozmowy, co świadczy o angażującej treści. Średni czas trwania odcinka to 50 minut. Najwięcej osób słucha podcastu w środy, czyli w dniu jego premiery, w poniedziałki w porze lunchu i w weekendy w godzinach 10-15.
 

33% słuchaczy zdobywa wiedzę z Escola przez Apple podcasts, a 35% poprzez aplikację Spotify. Pozostali użytkownicy dołączają do podcastów Escoli przez stronę https://escola.pl/pl/podcast/, w iTunes i w aplikacjach Podcast Addict, Pocket Casts.
 

Podcasty Escola dostępne są na profilach Escola w serwisach społecznościowych: LinkedIn, Twitter i Facebook. Z kolei dzięki YouTube, rozmowy mają też formę video i każdy może obejrzeć je również na żywo. Dzięki różnorodnej formie dzielenia się wiedzą na YouTube użytkownicy spędzili już 2,5 tysiąca godzin oglądania.
 

Top 10 „Escola Mobile. Biznes masz w kieszeni” w roku 2021
 

  1. Jak robić usługi online? - Tomasz Karwatka
  2. 15 000% wzrostu w 5 lat - Konrad Weiske
  3. Radio 357. Siła patronów. Magia radia - Paweł Sołtys i Mateusz Górski
  4. Jak zdobyć leady? - Szymon Negacz
  5. Od deva do szefa software house‘u z 500 pracownikami - Maciej Dziergwa 
  6. Woodpecker - od pomysłu do debiutu Giełdowego - Mateusz Tarczyński 
  7. Jak zrobić efektywny Marketing B2B? - Artur Jabłoński (Digitalk)
  8. Jak rozwinąć firmę do 500 tys. $ miesięcznie - Maciej Zawadziński CEO Piwik PRO
  9. Ile kosztuje aplikacja mobilna i webowa? - Ilona Leoniewska CRO Escola S.A.
  10. Jak efektywnie zarządzać finansami Software House. - Jakub Domeracki (Value Finance).

 

 

Wśród prowadzących podcasty Escola jest zarówno dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escoli, jak i najczęstszy gospodarz podcastów oraz menedżerowie.  Eksperci Escoli także dzielą się wiedzą branżową: Ilona Leoniewska, CRO Escola zaprasza do podcastu Meetinga  osoby z branży eventowej i aplikacji wspierających organizowanie wydarzeń, Mateusz Wojczal, CTO Escola rozmawia z gośćmi o technologicznej stronie tworzenia oprogramowania. Grono prowadzących oraz gości, tematyka stale się poszerzają. 
 

- Za nami 100 odcinków podcastu Escola. Dzięki nim zdobyłem bezcenną wiedzę od wspaniałych gości - podsumowuje dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escoli i prowadzący podcasty. - Również dzięki wiedzy gości Escola urosła w ciągu 2 lat z 2,6 mln PLN przychodów do ponad 10 mln PLN. Zespół urósł z 25 osób do 80 osób. W podcastach wspólnie z gośćmi dzielę się swoim doświadczeniem. Odpowiadamy na pytania, jak skalować firmę, jak pokonywać trudności pokonaliśmy i jakie błędy popełniliśmy. To wiedza dostępna na jeden klik i za darmo. Wprost na Twoim telefonie. Zatem biznes masz w kieszeni.

 

1 zł za odsłuchanie podcastu
 

1. lutego o godzinie 10.00 na Facebooku i YouTube Escola będziemy nagrywać jubileuszowy, 100. podcast Escoli. Gościem odcinka będzie Krzysztof Wojewodzic. CEO Escola będzie odpowiadał na pytania słuchaczy. Rozmowę poprowadzi producent podcastu - Jędrzej Paulus. - Z okazji setnego odcinka, przekażę 1 zł z każdego odsłuchania tej rozmowy na rzecz Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci. Sam jestem podopiecznym Funduszu i wiele mi to pomogło w moim życiu - mówi Krzysztof Wojewodzic.
 

Podcasty to non-profit działalność Escoli, której zespół na co dzień zajmuje się tworzeniem aplikacji mobilnych, webowych, konsultingiem, rozwojem start-upów i organizuje m.in. popularną coroczną konferencję Mobile Trends. Ale to podcasty są osią najważniejszych tematów w branży i okazją do dzielenia się wiedzą, która z sukcesem wykorzystywana jest w codziennej pracy całego zespołu. Z uwagi na to źródło wiedzy, to Escola jest również często wybieranym pracodawcą przez poszukiwanych na rynku pracy programistów. 

 

- Widzę w Escoli bardzo duże szanse na własny rozwój. Obecnie jestem deweloperem iOS, ale chcę rozwijać się też w Androidzie i to będzie możliwe w Escoli. Przekonało mnie „dzielenie się wiedzą”, w przypadku Escoli to nie tylko hasło, ale rzeczywiste pełne merytoryki spotkania, szkolenia. Sam też będę chciał dzielić się wiedzą i przez to rozwijać też swoje kompetencje miękkie, jak prowadzenie szkoleń - mówi Tomasz Twardowski, który dołączył do zespołu Escoli jako iOS developer.

 

- Przed do podcastu Escola  zapraszamy ekspertów, praktyków, którzy dzięki swojej ciężkiej pracy zbudowali biznes. Goście dzielą się swoim doświadczeniem i  bardzo często radami. Są przy tym szczerzy, nie opowiadają tylko o sukcesach. Swobodna formuła rozmowy pozwala mówić prosto o rzeczach skomplikowanych - mówi Jędrzej Paulus, jeden z pomysłodawców Escola Mobile, który od początku odpowiada za techniczną stronę „Escola Mobile” oraz jest również prowadzącym i specjalistą od podcastów.

 

https://escola.pl/pl/podcast/

 

Escola SA - www.escola.pl - to spółka technologiczna z ponad 10-letnim doświadczeniem w aplikacjach mobilnych. Oprócz bazowej działalności software house’u, tworzy spółki zależne, przejmując inne firmy informatyczne. Pozwala to na pozyskanie doświadczonych programistów oraz zwiększenie liczby prowadzonych projektów. Wiele z nich otrzymało nagrody Mobile Trends Awards: aplikacje Orlen Mobile i Radio 357. Wśród własnych produktów rozwija takie aplikacje, jak: Meetinga, Frivo, Heseya i PupileVet.

 

Escola SA w 2021 r. zajęła 6. miejsce w światowym rankingu najszybciej rosnących firm IT według Clutch. Spółka zanotowała średni wzrost przychodów o 180% za lata 2019-2020. Również w 2021 roku Escola zajęła 1. miejsce spośród polskich spółek, a 8. miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2021 w kategorii „Growth Stars”. Escola posiada biura w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Kaliszu i zatrudnia blisko 70 osób.  

 

Escola S.A. w 2022 r. zamierza zadebiutować na NewConnect. Prezesem i głównym akcjonariuszem spółki jest dr Krzysztof Wojewodzic. Escolę wspiera doświadczona Rada Nadzorcza, w której przewodniczy prof. Witold Orłowski.

Wróć

Sukces Twojej aplikacji osiągniesz dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu

Przeczytaj również