Jak wyróżnić się na rynku IT? Janusz Pietroszek (Vireo Media) + Krzysztof Wojewodzic (Escola) EM#66
Naszym celem jest być porównywanym z kilkoma podobnymi firmami, a nie z tysiącem software house’ów. Nie tylko podcast Escola Mobile jest wyróżnikiem Escoli. W dużej części to forma przekazu, a nie tylko podcast. Pozdrawiamy Szymona Negacza, dzięki za wskazówkę. Ten odcinek jest wywiadem w programie Zdalnie o Onlajnie
Janusz Pietroszek z Vireo Media przepytuje Krzysztofa Wojewodzica, CEO Escola S.A. o budowanie wizerunku eksperta w social mediach. Zwłaszcza gdy jesteś prezesem spółki technologicznej. Wyróżnienie się, wyjście przed szereg, jest dobrym sposobem, aby pokazać się potencjalnym klientom jako firma godna zaufania. W tym momencie na scenę wchodzi marketing, który pomaga w podkreśleniu walorów firm:
- Jak wyróżnić się w morzu software house’ów, jak budować markę eksperta, żeby to słowo miało sens i nie było tylko opisem na Linkedinie?
- Jak marka prezesa promieniuje na firmę i jak można zarządzać marką osobistą i marką firmy?
Zapraszamy do słuchania. Podaj ten podcast dalej, #dzielimysiewiedza
Kontakt:
- Krzysztof Wojewodzic: krzysztof@escolasoft.com
- Jędrzej Paulus: jedrzej@escolasoft.com
Muzyka:
- Kevin MacLeod Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
- Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/