Growth hacking – jak zmierzyć efektywność pracy w marketingu Mateusz Wyciślik (Leadhub.pl) EM #72
Mateusz Wyciślik o mierzeniu efektywności pracy w marketingu i zwiększaniu jakość leadów
Największym błędem jest skupianie się na rzeczach, które nie przynoszą pożądanych efektów i nie przekładają się na wyniki biznesowe. Growth hacking według Mateusza to inne podejście do rozwoju firmy.
Skupienie się na ścieżce, która przynosi efekty. Jak?
Badanie i mierzenie jest kluczem.
Wykorzystaj umiejętność tworzenia treści, aby zdobywać nowe kontakty klientów. Odpowiednio sprofilowane Landing Pages, webinary czy nawet bezpośrednie rozmowy pozwalają na rozszerzenie sieci. Różnicę robi środek lejka – zasyp klienta dobrymi treściami, nawet jeśli obecnie nie jest gotowy/gotowa na zakup u Ciebie.
Po pewnym czasie możesz nawet zapomnieć o relacji, a dzięki remarketingowi zwiększasz szansę na powrót klienta. Jak zatem wyglądają orbity, które można użyć, aby wciągnąć na nie klientów?
Blog jest dobrym wyborem, ale wg Mateusza najlepiej konwertują podcasty, webinary i regularne treści, tworzone na kanał YouTube.
W tym odcinku Escola Mobile zajmujemy się konkretnymi pomysłami jak zwiększyć ilość leadów, zmierzyć efektywność marketingu i wykorzystać procesy do budowy firmy.
Mateusz Wyciślik w Escola Mobile
Kontakt:
- Krzysztof Wojewodzic: krzysztof@escolasoft.com
- Jedrzej Paulus: jedrzej@escolasoft.com
Muzyka:
- Kevin MacLeod Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
- Licensed under a Creative Commons License: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/