Marketing B2B dla CEO Artur Jabłoński (Digitalk) EM #85
Rozmawiamy o tym, czym jest Marketing B2B. Artur Jabłoński oprócz zarządzania agencją digitalk tworzy kursy online, nagrywa podcast „Konkretnie o marketingu” i jest aktywny w mediach społecznościowych.
Zapytamy o marketing B2B: jak tworzyć kontent, co pokazywać i na co zwrócić uwagę w komunikacji w social mediach. Znajdziemy też rozwiązanie problemu, gdy wizerunek szefa równy jest obrazowi firmy. Jak rozdzielić markę osobistą CEO od przedsiębiorstwa?
Artur dzieli się doświadczeniem
Rozmowę skonstruowaliśmy zgodnie z ideą Artura, wyrażoną w jednym odcinków jego podcastu:
mówmy jak nie tylko jak coś zrobić, ale także jak my to robimy.
Oto tematy:
- Co działa w marketingu B2B i jak układać procesy, aby klienci pracowali z firmą, a nie tylko z founderem.
- Jak wykorzystać osobę foundera do promocji pracowników
- Co robić, gdy klient chce pracować tylko z Tobą
- Sprzedaż przez treści
- Jakie są miary sukcesu content marketingu
Podaj ten podcast dalej, udostępnij go na Facebooku, Linkedinie i Twitterze.
A najlepiej opowiedz o nim swoim znajomym.
Podcast z Arturem na YouTube:
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT