Marketing B2B dla CEO Artur Jabłoński (Digitalk) EM #85

Marketing B2B dla CEO Artur Jabłoński (Digitalk) EM #85
img
Jędrzej PaulusPaździernik, 2021

Rozmawiamy o tym, czym jest Marketing B2B. Artur Jabłoński oprócz zarządzania agencją digitalk tworzy kursy online, nagrywa podcast „Konkretnie o marketingu” i jest aktywny w mediach społecznościowych. 

Zapytamy o marketing B2B: jak tworzyć kontent, co pokazywać i na co zwrócić uwagę w komunikacji w social mediach. Znajdziemy też rozwiązanie problemu, gdy wizerunek szefa równy jest obrazowi firmy. Jak rozdzielić markę osobistą CEO od przedsiębiorstwa? 

Artur dzieli się doświadczeniem

Rozmowę skonstruowaliśmy zgodnie z ideą Artura, wyrażoną w jednym odcinków jego podcastu:
mówmy jak nie tylko jak coś zrobić, ale także jak my to robimy.

Oto tematy:

  1. Co działa w marketingu B2B i jak układać procesy, aby klienci pracowali z firmą, a nie tylko z founderem.
  2. Jak wykorzystać osobę foundera do promocji pracowników
  3. Co robić, gdy klient chce pracować tylko z Tobą
  4. Sprzedaż przez treści
  5. Jakie są miary sukcesu content marketingu

Podaj ten podcast dalej, udostępnij go na Facebooku, Linkedinie i Twitterze.

A najlepiej opowiedz o nim swoim znajomym. 

Podcast z Arturem na YouTube:

 

Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Wróć

Przeczytaj również