Zrealizuj swój projekt dziś

Growth hacking – jak zmierzyć efektywność pracy w marketingu Mateusz Wyciślik (Leadhub.pl) EM #72

Growth hacking – jak zmierzyć efektywność pracy w marketingu Mateusz Wyciślik (Leadhub.pl) EM #72
img
AutorJędrzej PaulusMaj, 2021

Jak zmierzyć efektywność pracy w marketingu i zwiększyć jakość leadów?

 

Największym błędem jest skupianie się na rzeczach, które nie przynoszą pożądanych efektów i nie przekładają się na wyniki biznesowe. Growth hacking według Mateusza to inne podejście do rozwoju firmy.

 

Skupienie się na ścieżce, która przynosi efekty. Jak?

Badanie i mierzenie jest kluczem. 

 

Wykorzystaj umiejętność tworzenia treści, aby zdobywać nowe kontakty klientów. Odpowiednio sprofilowane Landing Pages, webinary czy nawet bezpośrednie rozmowy pozwalają na rozszerzenie sieci. Różnicę robi środek lejka – zasyp klienta dobrymi treściami, nawet jeśli obecnie nie jest gotowy/gotowa na zakup u Ciebie. 

 

Po pewnym czasie możesz nawet zapomnieć o relacji, a dzięki remarketingowi zwiększasz szansę na powrót klienta. Jak zatem wyglądają orbity, które można użyć, aby wciągnąć na nie klientów?

 

Blog jest dobrym wyborem, ale wg Mateusza najlepiej konwertują podcasty, webinary i regularne treści, tworzone na kanał YouTube.

 

W tym odcinku Escola Mobile zajmujemy się konkretnymi pomysłami jak zwiększyć ilość leadów, zmierzyć efektywność marketingu i wykorzystać procesy do budowy firmy.

 

Mateusz Wyciślik w Escola Mobile

 

Kontakt:

  • Krzysztof Wojewodzic: krzysztof@escolasoft.com
  • Jedrzej Paulus: jedrzej@escolasoft.com

Muzyka:

  • Kevin MacLeod Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
  • Licensed under a Creative Commons License: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Wróć