Zrealizuj swój projekt dziś

Skąd się biorą leady w IT? Bartosz Majewski (Casbeg) EM#60

Skąd się biorą leady w IT? Bartosz Majewski (Casbeg) EM#60
img
Jędrzej PaulusMarzec, 2021

Nieważne, jakim wspaniałym startupem zarządzamy czy jak bardzo fajny jest startup. To jak kupić super samochód, ale bez benzyny.

Bartosz Majewski wskazuje na proste niedociągnięcia, jakie popełniamy w czasie pracy i tworzeniu relacji z klientami. Błędy wpływają na konwersję w lejku sprzedażowym i jakość leadów. Przecież nie chcemy pracować z każdym leadem, nie mamy zasobów i czasu. Bartek wskazuje które miejsca w marketingu i sprzedaży tworzą system naczyń połączonych, które w końcu dają lepsze przełożenie na obroty i zysk.

Proste błędy, które popełniamy w sprzedaży mają wpływ na Twoją konwersję w lejku sprzedażowym. Podstawowy błąd to zadawanie pytania o konwersję w oderwaniu od kontekstu. A liczy się całokształt sprzedaży. Proces sprzedaży jest systemem naczyń połączonych.

 

Biznes w IT nie jest masowym sprzedawaniem produktu. Dział sprzedaży to paliwo dla Twojego biznesu. Jakie kroki wykonać, żeby dział sprzedaży nie był tylko łowcą pustych leadów? Oprócz prognozy i założeń potrzeba Ci dobrych handlowców i realne założenia.


Zaskakujące są 3 różnice między Polską a Europą Zachodnią. Nie chodzi tylko o rozliczenia w euro i złotówkach. Bartek wspomina jeszcze dwie ciekawe różnice. W tej rozmowie jest dużo przykładów jak nie robić sprzedaży. My słuchamy i uczymy się. Na koniec rozmowy Krzysztof i Bartek rozmawiają o dobrych praktykach sprzedaży. Zostań z nami do końca. Tam są najważniejsze przykłady.

 

 

Kontakt:

  • Krzysztof Wojewodzic: krzysztof@escolasoft.com
  • Jędrzej Paulus: jedrzej@escolasoft.com

Muzyka:

  • Kevin MacLeod Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
  • Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Wróć

Przeczytaj również